3 Januari 2011

Selamat Tahun Baru 2011

2011
ohh yeahh!!!

Alhamdullilah..

Rasanya belum terlewat bg aku untuk entry Tahun Baru nie..belog pun bersawang je..sama la mcm tuan empunya belog nie..bersawang jugopsla.. :) akhirnya 2011 menjelma jua..banyak sgt benda2 yang belom disetel 2010 akan dimasukkan ke 2011..cakap2 pasai tahun baru nie semua org nak tanam azam baru..tapi bagi aku azam baru nie sekadar satu cita2 untuk kita mencapai pada tahun yang akan mendatang..tapi keazaman tu kene ada...

ekceli..kalo difikirkan banyak sangat azam aku tahun ni..mcm22 sehingakan mcm22 kalo difikirkan..tapi mcm biasa la..manusia sama je rentaknya dan aku pun termasukla skali..kui kui kui..

azam yang berkobar-kobar ini akan diteruskan ke akhir tahun 2011 dan moga-moga Allah s.w.t memberikan ape yang aku inginkan pada tahun nie..Amin